loading...
پورتال آموزش موسیقی کلکسیون موسیقی ایرانی
آخرین ارسال های انجمن
armin بازدید : 595 یکشنبه 1393/01/24 نظرات (1)

 

ورژن قدیم و جدید آهنگ امون بده به همراه متن ترانه

 
ترانه سرا و آهنگساز : مسعود امامی
تنظیم : محمد نویدی

 


 

ورژن قدیمی

https://rozup.ir/up/collect/Pictures/Forum/Download_.png

 

 

ورژن جدید (اصلی)

https://rozup.ir/up/collect/Pictures/Forum/Download_.png

 

دلم نوشت امون بده، اگرچه زشت امون بده
بذار بیام جهنمم میشه بهشت امون بده
امون بده فقط یه بار، این لحظه‌رم دووم بیار
گناه نمیشه مهلتی به من بدی بزرگوار
بزرگوار امون بده، فقط یه بار امون بده

امون بده امون بده، بالی تا آسمون بده
منو اون بالا رو اوج، بی‌دروغ نشون بده
نگو تو کو خونه کو، گلپرای پونه کو
نگو سوختیم من و تو، اون که می‌سوزونه کو
نگو بسه به یه آه، فرصته ما و نگاه
برای یکی شدن، دستاتو بده به من


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط abd در تاریخ 1393/06/18 و 23:09 دقیقه ارسال شده است

سلام
دم شا گرم خیلی ازش خاطره دارم
البته با ورژن جدیدش حال نمیکنم دنبال قدیمیش بودم ممنون


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    پرطرفدارترین خــواننده
    درصد پیشرفت سایت

    63%
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 50
  • بازدید ماه : 39
  • بازدید سال : 1,323
  • بازدید کلی : 15,392
  • درخواست آهنگ
    درخواست آهنگ