loading...
پورتال آموزش موسیقی کلکسیون موسیقی ایرانی
آخرین ارسال های انجمن
armin بازدید : 199 یکشنبه 1393/01/24 نظرات (0)

 

 

 

https://rozup.ir/up/collect/Pictures/Forum/Download_.png

 

موی سپید و توی آینه دیدم

آهی بلند از ته دل کشیدم

تا زیر لب شکوه رو کردم آغاز

عقل هی ام زد که خودت رو نباز

عشق باید پا درمیونی کنه

تا آدم احساس جوونی کنه

تا آدم احساس جوونی کنه

رفته بودم تا مثل یک کبوتر

باز کنم تو آسمون بال و پر

دیدم که شوقی ندارم به پرواز

عقل هی ام زد که خودت رو نباز

عشق باید پا درمیونی کنه

تا آدم احساس جوونی کنه

تا آدم احساس جوونی کنه

رفتم که با شادی و سازش کنم

گلهای گلدونو نوازش کنم

از دل بی حوصله غمگین شدم

تشنه ی دلداری و تسکین شدم

تا زیر لب شکوه رو کردم آغاز

عقل هی ام زد که خودت رو نباز

عشق باید پا درمیونی کنه

تا آدم احساس جوونی کنه

تا آدم احساس جوونی کنه

موی سپید و توی آینه دیدم

آهی بلند از ته دل کشیدم

تا زیر لب شکوه رو کردم آغاز

عقل هی ام زد که خودت رو نباز

عشق باید پا درمیونی کنه

تا آدم احساس جوونی کنه

تا آدم احساس جوونی کنه

تا آدم احساس جوونی کنه

تا آدم احساس جوونی کنه

 


 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    پرطرفدارترین خــواننده
    درصد پیشرفت سایت

    63%
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 76
  • بازدید ماه : 65
  • بازدید سال : 1,349
  • بازدید کلی : 15,418
  • درخواست آهنگ
    درخواست آهنگ